söndag 9 mars 2014

Helgarbete

Som jag skrev tidigare tog det tre vändor med Bolagsverket innan vi hittade ett namn på företaget som kunde registreras. En betydligt mer intrikat procedur än man kunde tänka sig. Dvs, mycket svårare än vi trott, att hitta ett namn som inte var upptaget på ett eller annat sätt.

Så i helgen har sajten gjorts om. Ny domän, ny design, några nya funktioner. Låt mig presentera:

Vulcanus Analytical Laboratories AB.

I övrigt tror jag helgen bjudit på föraningar om vår. Jag har känt det när jag varit ute och sprungit. Om det är något man ska göra när det är intensivt, är det nämligen att träna. Inget är så kostnadseffektivt för att hålla ordning på fokus, energi och koncentration, som att träna. Och sova. Just denna helg har det varit jogging, eller snarare intervallträning, ett par gånger, ett pass på gymmet och en långpromenad.


Nu väntar affärsplanen på att trimmas.


1 kommentar:

  1. The business is indeed running. Funnier than running a heavy motorcycle on Trollstigen (I tried that too).

    SvaraRadera

free hit counters